Beccah´z

Ursäkta mitt ordval...... !!!

Kategori: Allmänt

Hallåååå kära vänner! :)
Hoppas allt är bra med er!? Här e d toppen... eller nja med mig iallafall. Med vår lille prins är d värre.. :(
Lämnade Viggo som vanligt  imorse och sen körde till jobbet... Han dit, fixa lite och dutta rumpan på stolen sen ringde dagis.... Så d vart bara att packa sina grejer och köra åh hämta pluttis....
 
Efter d har d väl varit sådär... När ja kom till dagis så vart han pigg när han såg mig, och sen när vi kom hem så vart d hängigt ett tag..Och han somande snabbt efter att vi kom hem.... Sov ett tag och sen var han pigg.... Vid ca 4 tiden så började vi på maten här hemma... och d tog väl 10 min efter att vi satt igång så hade Viggobus en väldigt konstig min som ja inte sett på länge.... och 2 sek senare så vart d (ursäka mitt ordval "kräk" så det stod härliga till )  sen fick han stå lutandes äver dassastolen ett tag .. och efter att han hämtat andan emellan varven så sa han - mamma, inte gott!!   Mitt hjärta d brast.. :( 
Men nu nannar han gott sen kl halv 7.. och d är inte likt Viggo... men han har kommit in i riktigt goo sömn och ingen hosta änsålänge..
 
En vecka kvar till semester så vi måste bli friska nu.. Vi håller tummar och tår på att d går över snabbt!!
Kommer att uppdatera därifrån sen... vilket vi tror kommer funka.. vad vi vet så finns d Wifi på hotellet...  Återstår att se..!! Vi löser nog d :)
 
**************************
 
Annars har d inte hänt så mycket här hemma.... Har iallafalll börjat på min nya tjänst och nya arbetsområden.. Riktigt kul!! Fast älskar ju och SAKNAR Trafikledningen.... D vart där jag hörde hemma innan.. men nu är d nya tag och nya arbets uppgifter.. vilket jag älskar!  Älskar att lära mig nya grejer! behövde verkigen detta.. lite lugnare tempo och lite mer invecklat om man kan kalla d så.... men d är väl bara för att d e såpass nytt som d känns så....  Och för att inte glömma nya arbetstider!
Men d ska bli kul om ett tag då man kommit in i d lite mer!!
 
Nu är d fotboll här hemma som gäller.... Sen sängen.. Kommer :)
 
Hör imorrn mina vänner!
 
Puss Puss


 
XOXO Beccah
 
Kommentera inlägget här: