Beccah´z

Fredag dagen jag längtar mest till <3

Kategori: Allmänt


Guud en hel vecka sen.. hahahh hur har ja lyckats klara mig utan er?! ;)

Sen förra gången har d hänt mycket kan ja lova! :)

Gookväll på er förresten!!

Sen förra inlägget har lilleman blivit opererad vilket var så sköönt att få d gjort så vi slipper fler inflamationer och en ledsen liten stjärna.. :) Vi vart ju först oroliga att dem inte skulle kunna operera han för att han hade hosta och var lite förkyld..

Men vi körde en check inne hos doktorn först som lyssnade på lungor och hjärta och liknande sen efter d fick vi klartecken!! Och jag kan ju bara säga såhär VI VART SÅ STOLTA över vår lille prins! :) Det gick så bra, och han var så modig och duktig!!

Vi Älskar dig vår lille Älskling <3 Nu håller vi alla tummar att rören sitter sålänge d behövs och att vi slipper fler operationer och att vår lille plutt ska slippa problem med öronen i fortsättningen!!

*****************'

Just nu sitter jag här sj, min store älskling är iväg på fotboll och den lille han sover gott!! :)  Jag tänker sjunka ner i soffan och koppla av till teven och fixa lite smått med bloppisen ju.. :)

Sen imorrn blir d jobb tidigt och efter d ska jag köra och hämta Busens 2års present!!
För på Fredag är den dagen jag längtar mest till .. hihi
Busen blir ju 2!!



image description

Ska bli riktigt skoj! Och helgen bjuder på kalas med en massa bus!! :)

Hörs imorrn om d finns tid!!

Puss Åh Kram

Kommentera inlägget här: