Beccah´z

Hur fungerar det igentligen?

Kategori: Allmänt

Nått som jag funderat på många gånger..  Är hur det går till på ett hunddagis
 
Hahhah min fundering kommer liksom inte som en blixt från klar himmel utan det beror på att vid mitt jobb finns det ett hunddagis, och man ser tjejerna som jobbar där att dem är ute och går med alla olika sorters hundar ett antal gånger om dagen.. Det jag börjar fundera på många gånger är att vad gör dem sen...
hahhah Knepig fundering jag vet..
 
Sitter personalen av sin tid eller vad händer.....
Har dem morgonsamling " där varje hund presenterar sig, och berättar vad denne gjort i helgen"?
Frukt/godisstund, " där varje hund får välja ut en sorts godis, och hugga in på d tills dem inte orkar mer, och sedan kommer hem och inte orkar hålla sig utan gör av sig inomhus"?
Lektimme, " där de typ är fritt spring fram, busa och skada sig"?
Olika utvecklingsteman, " idag har vi lärt oss det här, och nästa vecka ska vi lära oss räkna"?
Uppföljningspärmar till varje hund, där personal fotograferar utav tusan för att kunna visa matte och husse vid terminens slut och som dem sen får med sig när dem slutar...... ?  
 
Maybe some Irony, men katten vad jag undrar!!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: