Beccah´z

Skam den som ger sig!

Kategori: Allmänt

 
Gooodmorgon på er!!
 
Då jag den senaste veckan varit sjuk och hemma från jobbet med magsmärtor så skippar vi kaffet denna fina morgon och kör på AloeVera!! Sjukt good om jag får säga det själv! =))
 
 
Har ni inte testat denna så gör det!
 
Vart på Gympa "bamsegympa" igår med min lille plutte, verkligen jättekul att dem små får röra på sig och testa på olika grejer...  Man har fått 3 stycken testgånger innan man bestämmer sig och sen får man betala för d, och de två första gångerna var väl sådär för "igge" han ville inte alls.. Förutom andra halvan av gympan då de går över till hinderbanan, och den är ju superkul och spännande.
 
 Igår var då 3dje gången.. Hade lite i tankarna för mig själv då jag gick dit att " tredje gången gillt nu då"  Denna mamman fick upp och springa med lilleman, mm hör på den jag var med och sprang.. hahahha Men till slut så genast var det mycket roligare då mamma visade att det faktiskt går att vara med på första halva av gympan.:) Sen sprang han fritt sjäv och var med själv!
 
SKAM DEN SOM GER SIG!!
Verkligen superkul hade vi igår!!
 
 
Kommentera inlägget här: