Beccah´z

Veckans bad..

Kategori:

Mina fina vänner åkte här nu ikväll i veckans bad... kände liksom att dem yttrade sig var gång jag susade förbi, de var liksom redo...



mina andra små självsatta plantisar växer åh mår bra dem med...!


tro d eller ej, mina gröna fungerar oxå! :) man ser lite på den i mitten och krukan längst till höger, att det antagligen blandast lite kärnor...

Fick lära mig av min mormor faktiskt att, om man hittar en god cocktailtomat som man gillar, tar man bara kärnorna och planterar... Precis d jag gjort i den högra, ja och lite som ni vet i krukan i mitten ;) planterade kanske kärnor från 3 tomater... ända tradiga är att de nu typ måste gallras och planteras stjälk för stjälk... d blir nog bra d med..

Nu blir d mys med min älskling i soffan... Bara ta d lungt!! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner!

Kommentera inlägget här: